Bloggarimea călătoare cu Young Tours la mare

Posted on June 18, 2013

Bică, taci din ciocul ălă odată! Degeaba strig eu la vrabioiul (pe care l-am botezat şi semi-adoptat) care ţipă ca disperatul pe balcon la 6 dimineaţa. Întâi că nu văd de ce m-ar asculta mai abitir în dimineaţa asta decât în altele şi pe urmă că la ce sunete gâjâite şi anemice scot eu, oricum nu m-ar băga nimeni în seamă. Mă scol cu ochii semi deschişi, cu picioare bâlbâite şi iau un biscuit din bucătărie, în fărâmiţez pe marginea balconului să mituiesc creatura înpănată şi scandalagioaică şi mă arunc înapoi în pat. Citesc dezamăgirea în ochii lui Fix care se pregătea deja de plimbarea zilnică din parc.

Bică tace. Zâmbesc mulţumită şi-mi amintesc de telefonul de sâmbătă dimineaţă care se agita singur pe undeva printr-o geantă în camera de la Pura Vida Beach Bar&Hostel din Vamă unde cinci călătoare dormeau duse după noaptea târzie petrecută pe pernele de la barul hostelului. Cum să te scoli la nici opt dimineaţa dacă ai combătut până la trei dimineaţa cu găletuşele colorate cu care şi-a întâmpinat Tudor Maxim musafirii şi când se adună atâţia bloggeri laolaltă!

051-DSC_0108

033-DSC_0078

V-am avertizat de săptămâna trecută că un grup de bloggeri călători plecăm la Vamă şi pe la bulgari. Iulian Sârbu de la Trans-Ferro a păstorit o nouă întâlnire a blogosferei de turism numai că, de data asta la mare, la invitaţia lui Tudor Maxim de la Young Tours care ne-a găzduit la hostelul Pura Vida, nou-nouţ în Vama Veche, şi care ne-a plimbat şi o tură pe coasta bulgară.

023-DSC_0067

Pe lângă faptul că m-am simţit excelent cu atâţia oameni drăguţi, vii şi simpatici, am şi avut parte de un sfârşit de săptămână foarte complet din toate punctele de vedere. Am început de vineri seara cu mâncare bună (şi cam multă) urmată de găletuşele colorate pline de lichide la barul hostelului care ne-au făcut să ne lungim la vorbă până târziu (adică devreme).

La sosire

014-DSC_0058

015-DSC_0059

025-DSC_0069

031-DSC_0076

036-DSC_0083.NEF

039-DSC_0086

037-DSC_0084.NEF041-DSC_0089

Iar sâmbătă după ce ne-am băut cafelele absolut necesare, ne-am orientat care la clătite, care la hamsii sau şaorma, am stat un pic pe plajă şi-am făcut baie într-o mare răcorică dar bunuţă (aici probabil părerile diferă).

Am avut şi-o mascotă care ne-a însoţit peste tot, pe Duţu Maxim, absolut irezistibil de care eu m-am îndrăgostit iremediabil.

046-DSC_0102

053-DSC_0114

054-DSC_0115

065-DSC_0130

După prânz am plecat spre bulgari unde….. dar despre ce-am făcut pe acolo şi ce aventuri am mai avut prin Vamă, vă povestesc data viitoare.

young-tours-logo-png

600141_541646815897900_413167023_n

» Filed Under Am mincat la, Am vazut, De prin Romania, evenimente, Ne-am cazat la, transport

Comments

6 Responses to “Bloggarimea călătoare cu Young Tours la mare”

1. Ana Maria on June 18th, 2013 1:18 pm

Ce fain…va invidiez ca sunteti toti acolo…sigur a fost distractie mare 😀

2. anca on June 18th, 2013 1:21 pm

Din pacate, nu mai suntem acolo, dar a fost f. fain intr-avevar. Vii si tu data viitoare 🙂

3. Ana Maria on June 19th, 2013 7:17 pm

Ar fi fain..sunt cam multi km, dar cine stie? Poate o sa vina si ziua aia 😉

4. anca on June 19th, 2013 7:33 pm

Sigur 🙂

5. Bloggarimea călătoare cu Young Tours la mare (II) : Experienţe de Călătorie – FUNTUR on June 28th, 2013 8:04 am

[…] bloggerii la mare e o experienţă pe care-aş repeta-o oricând. Ca să înţelegeţi mai bine de ce, vă invit să […]

6. » Cu bloggerii #rotravel in Vama on July 2nd, 2013 10:17 am

[…] funtur.ro, doua episoade: primul si al […]