Bloggarimea călătoare cu Young Tours la mare (II)

Posted on June 28, 2013

Cu bloggerii la mare e o experienţă pe care-aş repeta-o oricând. Ca să înţelegeţi mai bine de ce, vă invit să citiţi ce-a scris Rose de la Catherine’s crossroad despre cei care au participat la plimbarea noastră cu Young Tours de la mare. Pe mine m-a data gata şi n-aş putea găsi argumente mai bune pentru a pleca la drum cu un grup de oameni care au aceeaşi pasiune ca şi mine şi care mai sunt şi tare drăguţi pe de-asupra.

Unde rămăsesem cu povestea data trecută? La bulgari, adică acolo unde ne-a dus Tudor Maxim şi trupa sa de şoc, în frunte cu Duţu (să nu-i spuneţi lui Fix despre Duţu că e foarte gelos şi-n plus o să vrea şi el pagină de FB). După o coadă la vamă de vreo jumătate de oră (ca niciodată) şi poze în lanul auriu pe partea nostră şi câmpul cu flori pe partea cealaltă, am ajuns fără nici o grijă la Tyulenovo.

141-DSC_0234

082-DSC_0151

079-DSC_0147088-DSC_0160

Acolo, mai întâi ne-am asigurat că potolim foamea şi ne-am oprit la Delphina, un restaurant hotel unde s-au dat cu toţii peste cap să ne fie bine. Bieţii oameni s-au cam panicat când au văzut o trupă de 23 de oameni, plus fiară alergătoare de pisici locale, care se năpusteşte pe terasa lor unde mai erau deja câţiva români.

104-DSC_0183097-DSC_0175106-DSC_0186

Mese lipite, bănci aduse, comenzi amestecate adresate în engleză şi română unui chelnăr tânăr cu privirea uşor panicată care a fost imediat asistat de o doamnă mai în vârstă cu o siluetă respectabilă. Ba chiar şi copilul familiei a ajutat la strâns când s-a crăpat un pic cerul unde se adunaseră nori şi a trântit o ploaie adevărată de vară.

111-DSC_0197

La plecare am stat de vorbă cu doamna respectabilă care se descurca binişor în română căci venea dintr-una bucată bunică ardeleancă şi amintirile din copilăriei i-au fost împrospătate de nenumăraţii turişti români. Zâmbitoare, vorbăreaţă şi eficientă mi-a adus repede un snop de pliante cu hotelul când a auzit că sunt bloggeri de turism. Marketing, domnilor şi doamnelor.

Cu burţile liniştite şi berile bulgăreşti comparate şi evaluate, am făcut un pic de mişcare pe coasta spectaculoasă unde nu ne-am putut abţine de la poze şi unii dintre noi chiar de la sărit de pe pietre. Apa era numai bună şi am căzut de acord cu Dragoş Nedelcu de la Are You Ready că am mai fi stat acolo să ne bălăcim dar mai aveam şi altele de făcut şi de văzut.

115-DSC_0203

118-DSC_0207121-DSC_0210130-DSC_0221120-DSC_0209

Unde? La Balcic unde ne-am plimbat pe faleză şi-am mai dat o tură pe la palatul reginei care unora ne e tare drag.

143-DSC_0236

182-DSC_0300

Dar, vorba lungă sărăcia omului şi cum iar m-am întins ca pelteaua, mai lăsăm ceva şi pentru altă data. În apărarea mea, când scriu mult sau vorbesc mult e semn clar că mă simt bine.

A, şi nu uitaţi că puteţi şi voi câştiga un tur la mare cu Young Tours.

» Filed Under Am mincat la, Am vazut, De prin Europa, Excursii, transport

Comments

3 Responses to “Bloggarimea călătoare cu Young Tours la mare (II)”

1. » Cu bloggerii #rotravel in Vama on July 2nd, 2013 10:18 am

[…] – funtur.ro, doua episoade: primul si al doilea […]

2. Bloggărimea călătoare cu Young Tours la mare – final apoteotic : Experienţe de Călătorie – FUNTUR on July 4th, 2013 7:45 am

[…] două săptămâni a fost o vizită mai veselă însă căci, după cum am povestit, am ajuns acolo cu o trupă întreagă şi foarte simpatică de bloggeri şi cu Young Tours. Unii […]

3. 2014 – călător și muzical : Experienţe de Călătorie – FUNTUR on December 23rd, 2014 3:39 pm

[…] noștri bulgari, la Kavarna – n-am scris despre asta pentru că despre coasta bulgară am mai scris și, de data asta, am stat 3 zile doar la soare și la […]