Mexic – Campeche – unde sa stai si ce sa vezi

Posted on March 28, 2011

In episodul trecut am povestit despre situl maya Edzna care se afla la aprox. 60 de km de Campeche unde am dormit doar o noapte, fiind doar un punct de trecere in drumul nostru spre Medida, unde urma sa ne stabilim pentru ceva mai multe zile.

Cand spun Campeche ma refer acum la orasul San Francisco de Campeche  care este capitala regiunii cu acelasi nume unde sunt multe de vazut –  din pacate pentru noi, nu am avut timp sa vedem decat situl Edzna despre care am povestit deja.

N-o sa vorbesc mult despre oras desi, dupa cum puteti citi pe diverse site-uri, a fost principalul oras al regiunii Maiase Ah Kin Pech si face parte din lista UNESCO.

Noi insa am ajuns in Campeche pe la 6 p.m si evident ne-am dus intai sa ne cazam la hotelul pe care-l rezervasem – Hotel del Mar, un hotel din lantul Best Western, pe care pot spune cu mandrie ca l-am ales f. bine, nu numai pentru ca era f. dragut, la un pret rezonabil (aprox. 60 euro/camera dubla cu mic dejun) si avea si piscina dar era si la faleza cu vedere spre mare.

Un hotel f. frumos la care ati putea sta de asemenea este Castermar care se afla mai in centrul orasului si arata f. bine, are comentarii f. bune si preturi rezonabile.

Dupa ce ne-am cazat, am mai prins ceva lumina cat sa mergem pe faleza si sa admiram o mare splendida si linistita.

Pe urma am plecat spre centru in cautarea unui restaurant in care sa mancam si am prins centrul orasului luminat feeric ca de anul nou.

Pentru noi a fost putin ciudat sa vedem atatea decoratiuni de sarbatori de iarna la 25 de grade C in piata centrala (Parcul Independentei).

In piata centrala este si o catedrala f. frumoasa care era foarte bine pusa in valoare de luminile de pe fatada.

Primul restaurant la care ne-am oprit este probabil si cel mai cunoscut si mai apreciat pentru pozitie si aerul traditional – Casa Vieja – care este un restaurant la etaj, cu arcade, ce da chiar in piata centrala. Dar n-am stat acolo decat pentru o bere pentru ca meniul nu parea cine stie ce, serviciul era destul de slabut asa si parea cam turistic. Asa ca am dat coltul si am gasit un restaurant unde mancau mai mult localnicii, La Parroquia, unde am mancat excelent si am baut si niste cocktail-uri f. bune si la preturile f. rezonabile. La Parroquia este si hostel dar nu l-as recomanda.

Cam asta a fost toata experienta noastra in Campeche.

Ce am ratat noi in zona Campechea fost rezervatia biosfera Calakmul care se afla la aprox. 320 km de orasul Campeche unde sunt o multime de animale, reptile, insecte si pasari, foarte multe specii de plante  si unde se afla si un sit maya absolut fantastic. Si-acum regret ca nu l-am vazut decat in pozele din albume.

Poate data viitoare…..

» Filed Under Altele, Am mincat la, Am vazut, Insemnari din calatorii, Prin lume