Iguazu – cu barca si prin padure

Posted on April 25, 2011

Revenind la casacada Iguazu, dupa ce am facut un dus la Gatlejul Diavolului, am continuat cu traseul superior si cel inferior admirand multiplele caderi de apa din diverse unghiuri, de la diverse distante,

am mai facut un dus si la Salto Bossetti (o alta cadere de apa in apropierea careia e construita o platforma care sa te aduca cat mai aproape de ea si implicit sa fii udat din cap pana-n picioare.

Pe urma ni s-a mai oferit o ocazie sa facem o baie – de data asta cu barca. Ne-am apropiat cu barca cat s-a putut de una dintre caderile de apa – n-am reusit sa fac poze chiar din apropiere pt. ca apa era atat de puternica incat ar fi udat si aparatul pe langa mine. Sigur, noi aveam folii de plastic pe noi dar tot ne-am udat pe sorturi pt. ca am avut numai apa pe scaun. Oricum, nu ne-am apropiat decat la limita de risc si eram destul de departe credeti-ma – forta apei este impresionanta si te cam face sa te simti mic, mic.

Plimbarea nu s-a oprit aici pentru ca turul mai continea si o plimbare prin padurea sub-tropicala cu un fel de camion cu platforma deschisa,  in speranta ca vom vedea ceva pasari si animale de pe acolo.

Am vazut destule pasari care n-au prea stat la pozat si am vazut  coati care se mai numesc si nasua sau coatimundi pe care-i vazusem si la Palenque in Mexic (in cusca insa, din pacate). Aici erau liberi si f. prietenosi.

Coati este un animal carnivor ruda cu  ratonul, extrem de inteligent si care vaneaza iguane (in echipa). Si la Iguazu cred ca au ce vana, pentru ca am vazut si noi iguane.

Plimbarea asta lunga pe la cascade ne-a luat cam toata ziua si am ajuns destul de obositi la hotel unde am facut o baie in bazin sa ne refacem si pe urma am dat o raita prin oras de unde eu mi-am cumparat o bufnita mica si f. draguta.

Am sfarsit ziua la Tango Bar unde am mai dansat un pic de tango argentinian ca sa nu plecam din Argentina fara un ultim dans.

Caci asta a fost ultima noapte din vacanta noastra de iarna din Mexic si Argentina. In dimineata urmatoare am luat avionul spre Buenos Aires si de acolo am plecat spre casa – am facut cam 24 ore cu totul pentru ca avionul spre Paris a intarziat si-am ratat legatura spre Bucuresti – din fericire ne-am imbarcat in urmatorul zbor si n-am stat decat vreo 5 ore prin aeroportul parizian.  A fost poate cea mai frumoasa vacanta.

» Filed Under Altele, Am vazut, Insemnari din calatorii, Prin lume

Comments

2 Responses to “Iguazu – cu barca si prin padure”

1. Top 10 destinaţii de călătorie de la Funtur : Experiente Turistice on November 20th, 2012 5:16 pm

[…] Cascada Iguazu din Argentina –  o cădere de apă, sau mai bine zis o mulţime de căderi de apă care se […]

2. Argentina – Ţările lumii în câteva cuvinte : Experienţe de Călătorie – FUNTUR on March 3rd, 2013 10:23 am