Casa Cositorarului hotel si terasa – Cazare in Sighisoara 2010

Posted on August 6, 2010

Pentru  mica mea vacanta in Transilvania la bisericile fortificate din care tocmai am revenit (o sa mai sciu despre asta), am cautat cazare ca de obicei online asa cum fac de multi ani, oriunde merg.

M-am inselat f. rar si deja cred ca stiu exact ce sa aleg. De data aceasta, am ales Casa Cositorarului din Sighisoara. Din pacate, nu aveau locuri in perioada in care am fost eu asa ca, pana la urma, am ales sa stam in Bazna din mai mule motive.

Am fost insa 3 seri la rand in Sighisoara si am descoperit Casa Cositorarului care are si o cafenea unde am stat  doua din cele trei seri si am fi stat si a 3-a daca n-ar fi inceput sa ploua torential.

Iata de ce:

Pensiunea este pe o straduta ingusta si are o cafenea pe ambele parti. Absolut incantatoare si decorata cu f. mult gust. Cafea f. buna, cocktail-uri, citronada facuta pe loc, inghetata in diverse combinatii si multe, f. multe prajituri de casa excelente! Preturi f. rezonabile intr-un cadru care pare rupt din alta lume.

Si, am intrat in interior unde exista un salon la parter si unul la etaj si unde am ramas cu gura cascata de cat de frumos era decorat si cate intimitate transmitea acel loc.

Credeti-ma, pozele nu arata nici pe departe asa de bine cum arata locul in realitate. Si asa arata baia cafenelei, care in plus era f. curata, si dotata cu tot ce-i trebuie.

Evident ca am avut curiozitatea sa vedem si camerele. Fetele de acolo au fost extrem de dragute si ne-au aratat o camera ca sa ne facem o idee. Din nou jos palaria pentru decorator (o domnisoara draguta care cred ca se si ocupa de pensiune)! Desi camera avea geamul spre strada, n-ai fi zis! O camera romantica cu mobilier stil si cu pat enorm ce parea extrem de comod si cu facilitati de 4 stele.

Deocamdata nu au decat 2 camere (de aceea nici n-am gasit loc!) dar am inteles ca pana anul viitor vor mai amenaja inca 2.

Este asezata f. aproape de piata cetatii (langa turnul Cositorarilor si scara acoperita). Daca va uitati pe site-ul pensiunii, o sa vedeti ca preturile la cazare nu sunt excesiv de mari si variaza in functie de perioada.

Si pariez ca micul dejun e nemaipomenit! Trebuie neaparat sa stau acolo!

» Filed Under Altele, Am mincat la, Am vazut, De prin Romania

Comments

4 Responses to “Casa Cositorarului hotel si terasa – Cazare in Sighisoara 2010”

1. Vlad Lucian Podar on October 18th, 2010 11:09 am

O locatie minunata, un personal foarte amabil…recomand acest loc in sighisoara…NU TREBUIE RATAT!!! Cea mai buna servire, ne-au comandat mancare de la un restaurant si am mancat la ei in local …DE NECREZUT!!! Ne-au schimbat perceptia despre serviciile din Romania. O sa revenim curand!

2. anca on October 20th, 2010 3:14 pm

Ma bucur ca v-a placut – pe mine m-a incantat.

3. negoita on August 3rd, 2011 4:17 pm

Am mancat la aceasta terasa minunata si pentru ca mi-a placut enorm atat cetatea cat si terasa mi-am facut rezervare in octombrie de ziua mea. Am cautat impresii si am gasit putine insa doar pozitive. Va multumim pentru postari si va las adresa mea de blog pentru ca am sa revin si eu cu impresii despre casa cositorarului care stiu ca vor fi doar de bine http://catasusu.blogspot.com/